فروش بالابر در تهران

گروه صنعتی بیات از سال 1385 با ساخت و طراحی بالابرهای هیدرولیک فروشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است و در تولید گستره وسیعی از صنایع نیدرولیک پیشگام است. تیم مهندسین بیات در تلاش برای رفع نیازها و خواسته های مشتریان در گروه های مختلف کارخانجات بزرگ صنعتی، مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بکار گیری ابزار و ماشین آلات پیشرفته و تجهیزات روزآمد است.

تیم حرفه ای بیات با بکارگیری مهندسین متخصص داخلی، کارکنان و کارشناسان فعال و متعهد توانسته است محصول جدیدی با نام خودروبر هیدرولیک (انتقال سطح) را نیز روانه بازار نماید.

بالابر خودرو

ما برای سهولت بیشتر در زندگی و راحت تر شدن کار ها از ماشین ها استفاده می کنیم. با پیشوفت روز به روز تکنولوژی به تعداد خودرو ها در سطح شهر اضافه شد . یکی از دست آورد های بشر ، بالابر خودرو می باشد که مناسب برای تعمیرگاه ها و کارواش ها برای سرویس و تعمیرات خودرو در ارتفاع دلخواه و البته در امنیت کامل است. با استفاده از این بالابر ها دیگر نیازی به چاله مکانیکی نیست زیرا با بالا بردن ماشین کار بر روی ماشین را ساده تر کرده و ایمنی کار را افزایش میدهد. جابهجایی این جک ها بسیار ساده بوده و میتوان در هر مکان دیگری میتوان از آن استفاده کرد. در ادامه مطلب قصد داریم برسی کلی و جامع ای از بالابر خودرو و همچنین انواع آن را برسی کنیم.

گروه صنعتی بیات در طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی هر بالا بری فعالیت دارد. گروه صنعتی بیات آماده برای راهنمایی شما مشتریان عزیز میباشند ، شما میتوانید قبل از سفارش و با گروه مشاورین ما در ارتباط باشید. برای مشاهده آخرین قیمت های بالابر ها با ما در ارتباط باشید.

بالابر خودرو چیست؟

امروزه برای انتقال خودرو به ارتفاعی بالاتر در تعمیرگاه ها حتی حرکت عمودی وسایل نقلیه بین طبقات بالابر ها طراحی و ساخته شده اند تا کار ما را راحت تر کنند. بالابر های انواع متفاوتی دارند که بسته به نیاز افراد و یا استفاده ای که از آن می شود متنوع می باشد. کار اصلی همه ی بالا بر ها قرار دادن خودرو در ارتفاعی خاص و مشخص و یا جا به جایی آن می باشد. به عنوان مثال از جک بالابر خودرو در تعمیرگاه ها برای بررسی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

از مکانیزم بالابر هیدرولیکی برای امنیت هرچه بیشتر بالابرها استفاده میشود که این موضوع به این جک ها این اجازه را می دهد تا امنیت بیشتری را برای شخصی که از جک استفاده میکند به وجود بیاورد. طراحی جک ها باید به گونه ای باشد که ماشین به راحتی روی آن قرار بگیرد و مشکلی برای رفت و آمد زیر خودرو ایجاد نشود . گاهی از مواقع امکان دارد برای تعمیر و سرویس خودرو ، ساعت ها یک خودرو در ارتفادع قرار داشته باشد پس باید بهترین شرایط ایمنی و حفاظتی را این بالابرهای خودرو داشته باشند.

بالابر ها در اندازه های مشخصی طراحی و تولید می شوند و هر کدام تا یک اندازه خاص و مشخصی وزن را تحمل می کنند. برای مثال یک مدل بالابر شاثد بتواند وزنی معادل سه تا جهر تن را تحمل کند اما ظرفیت دستگاه دیگر دو تن باشد. بهترست که پیش از خرید تمامی جوانب از جمله نیازتان ، قیمت ، کارایی که به آن نیاز داری انتخاب های موجود را بررسی کنید.

برای داشتن انتخاب درست و خرید مطابق نیازتان با مشاورین ما در ارتباط باشید . همچنین برای دریافت آخرین قیمت های بالابرها به خصوص بالابر خودرو نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید.

کارکرد بالابر خودرو

این نوع بالابر درمیان تعمیرکاران و تعمیرگاه ها یا افرادی که در شغلشان سر و کار با ماشین دارند بسیار پر طرفدار و پر طرفدار و پر استفاده می باشد. با استفاده از این بالابر ها دیگر نیازی به چاله مکانیکی نیست و از فضایی که اشغال می کند می توان نهایت اسفاده را برد. پرکاربرد بودن این ابزار باعث شده تا استفاده از کار را برای ما آسان تر کند به طوری که میتوانیم با استفاده از آن ارتفاع مورد نیاز خودمان را برای بالا رفتن خودرو تنظیم کنیم و این کار ما را برای دست رسی به خودرو در ارتفاع های مختلف بسیار راحت تر می کند.

انواع بالابر خودرو

بالابر خودرو با توجه به کارایی آن برای ماشین های مختلف متوع هستند که آ« ها به چند دسته تقسیم می شود. در ادامه با بررسی انواع این بالابرها هرچه بیشتر با بالابر خودرو آشنا خواهیم شد.

بالابر خودرو پارکینگی

بالابر خودرو پارکینگی به وسیله ی نیروی محرکه ی هیدرولیک کار میکند همین ویژگی باعث شده جای گذاری ماشین در پارکینگ های کوچک با فضای کم آسان شود و همچنین از ایمنی بالایی برخوردار است. این محصول مناست استفاده در پارکینگ مکانیزه و نیمه کانیزه می باشد. این طرح برای فضاهای تجاری و مسکونی می تواند مفید و قابل استفاده باشد. با استفاده از این طرح حجم قابل ملاحضه ای از فضا ازاد می گردد.

بالابر خودرو تعمیرگاهی

بیشتر اسفاده این نوع بالابر در تعمیرگاه ها و کارواش ها می باشد و این امکان را به شما میدهند تا دسترسی کاملی به خودرو داشته باشید و در ارتفاع و زمان مورد نیاز خودتان به تعمیر و یا تمیز کردن خودرو بپردازید. کار با آن بسیار راحت بوده و تعمیرگاه ها را از وجود چاله مکانیکی بی نیاز می کند.

بالا بر خودرو هیدرولیکی

پراستفاده ترین نوع بالابر می باشد و برای جابجایی ماشین در طبقات و یا پارکینگ ها استفاده می شوند. برای جابهجایی خودرو در پارکینگ های طبقاتی و مکان هایی که رمپ و سطح شیب دار وجود ندارد ، بالابر های هیدرولیک به کار می آیند. همچنین برق مورد استفاده این بالابر هیدرولیکی برق سه فاز است که می تواند برای جایگزینی در رمپ در پارکینگ، ساختمان و تعمیر گاه ها باشد.

برای دریافت اخرین قیمت ها میتوانید با ما از طریق واتس اپ ، اینستاگرام و تلگرام در ارتباط باشید و در انتها شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره برای نصب و راه اندازی بالابرهای خانگی با مشاورین ما در گروه صنعتی بیات در ارتباط باشد.

 

بالابر خانگی

با بشرفت روز به روز تکنولوژی زندگی های اپارتمانی رواج پیدا کردن. با بیشتر شدن ساختمان های مسکونی در سطح شهر حتما تا به حال کلمه بالابر خانگی به گوشتان رسیده. آسانسور برای آسایش مردم ساخته شد تا در اکثر ساختمان ها برای جابجایی افراد یک آپارتمان بین طبقات قرار داده شود اما بالابر خانگی اینطور نیست. عمده استفاده بالابر خانگی در حمل بار و یا حمل افراد در یک خانه می باشد. اگر میخواهید در مورد بالابر های خانگی بیشتر بدانید یا قصد خرید دارید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

همان طور که گفتیم بالابر خانگی یکی از انواع پرطرفدار بالابر می باشد که مشتری های بسیاری دارد و در منازل و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این بالا بر ها فروش بالاتری نسبت به دیگر بالابرها دارد که گروه صنعتی بیات با طراحی و ساخت بهترین بالا بر ها توسط کارشناسان با تجربه و مجرب از تولید به مصرف به صورتی که ساخت و تولید، فروش ، نصب و راه اندازی این بالابرها را از صفر تا صد برایتان انجام خواهد داد.

باید به این نکته اشاره کرد که بالابرها با آسانسور ها و جرثقیل ها متفاوت است پس نباید آنها را با هم اشتباه گرفت. بالابر برای خودش تعریف مشخص و فاکتورهای خاصی دارد.

بالابر خانگی چیست؟

بالابر چیزی را از سطحی به سطح دیگری می برد. بالا بر هم برای حمل بار و هم برای حمل افراد مورد استفاده قرار می گیرد. بالابری که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد بالابر خانگی نامیده می شود که این بالابرها در انواع مختلفی وجود دارد. بالابرها برای راحت تر شدن زندگی آپارتمانی و همچنین در برخی از مواقع جای گزینی مقرون به صرفه تر و ارزان تر برای آسانسور استفاده می شوند.

بالابرها نصب آسان و سریعی دارند و نصب و نکهداری یا سرویس این بالابرها بسیار ارزان است و به راحتی صورت می پذیرد. بالابرها نیازی به چاهک ندارند و یا نیازی نیست که به طور جداگانه آهن کشی انجام شود. قابل استفاده از برق تک فاز هستند و استفاده از آن ساده، آسان و همچنین قابل اعتماد است.

استفاده از بالابر خانگی

بیشتر استفاده این بالابرها برای معلولین ، سالمندان و طور کلی برای کسانی که به راحتی امکان حرکت ندارند و نیاز به کمک دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این بالابرها امکان عبور از پله ها و جابجایی به داخل و خارج از انواع ساختمان ها از قبیل خانه های دوبلکس ، آپارتمان و ویلا را فراهم می کنند. دیده اید که برخی ساختمان ها در جلوی درب ورودی دارای چند پله هستند. بالابر جایگزین این پله ها می شود تا بالا رفتن از آن سطح برای افراد راحت تر شود یا در برخی موارد برای بالا بردن بارها از آن استفاده می شود.

این بالابرها در آپارتمان های کمتر از جهار طبقه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در ویلا ها و یا خانه های دوبلکس می توان با نصب کردن یک بالابر خانگی در طبقات پایینی، امکان دسترسی به طبقات بالایی را از طریق ایجاد فضای مورد نیاز در سقف ایجاد نمود. یا برای جابجایی افراد معلول و ناتوان از روی تخت بر روی ویلچر و یا بلعکس استفاده می شود.

وجود این بالابر برای افراد معلول و ناتوان یه ابزار حیاتی است که باعث تسهیل در عبور و مرور خانگی این افراد شده است. همه این بالابرها در گروه صنعتی بیات تولید و به فروش می رسد. همچنین نصب این بالابرها هم با سرعت بالایی توسط تیم ما انجام می شود و بهترین تجربه از بالا بر برای شما صورت خواهد گرفت.

به توجه به نیاز افراد سالمند، معلول وحتی برای پیشگیری از عوارض ناشی از استفاده پله و با توجه به عدم فضای مناسب و کافی برای آسانسور یا در بیشتر مواقع جابجایی بار ، به طور کلی جابجایی بین سطوح طبقاتی از بالار خانگی استفاده می شود.

انواع بالابر خانگی

یکی از مواردی که موقع خرید بالابر باید مورد توجه قرار دهیم این است که بدانیم چه نوعی از بالابر را می خواهید یا به عبارت دیگر چه نوعی از بالابر را نیاز دارید. در ادامه با انواع بالابرهای خانگی آشنا خواهیم شد.

بالابر خانگی متحرک

این نوع از بالابر بیشتر در ساختمان های کوچک که یک طبقه تا چهار طبقه دارند مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای دریافت قیمت، انجام سفارش با ما در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره قبل از خرید بالابر خانگی با مشاورین و متخصصین مجرب ما در گوره صنعتی بیات به شما در بهترین انتخاب کمک کنند.

بالابر خانگی شیشه ای

این نوع از بالابر به وسیله شیشه ساخته می شود و دیواره های آن شفاف است. همچنین میتوان داخل آن را مشاهده کرد و میتواند به زیبایی خانه شما کمک کند و به خانه جذابیت بدهد. در کنار جذابیت و زیبایی، این نوع بالابرها دارای امنیت مناسبی نیز هستند. وجود یک بالابر شیشه ای در خانه میتواند ارزش خانه شما را بالا ببرد زیرا خانه جذابتری را برای شما نمایش خواهد داد.

بالابر خانگی هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی یکی از پر فروش ترین های بازار در مدل های متوع بالابر خانگی می باشند. طراحی و ساخت این مدل به گونه ای است که با توجه به راحتی در استفاده از آن ها، از امنیت بسیار بالا برخوردار است که این موضوع باعث شده نه تنها در منازل بلکه در مکان های دیگر مثل فروشگاه ها، کاخانه جات و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر خانگی هیدرولیک با توجه به ابعد و ساده بود یا نبودن ان می تواند دارای قیمت های مختلقی باشد. برای ریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید و از راهنمایی مشاورین با تجربه ما استفاده کنید.

تلاش ما در این مجموعه طراحی و ساخت بالابر هایی با امنیت بالا و جذب رضایت مشتری می باشد. شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت شماوره برای نصب و راه اندازی بالابر های خانگی با مشاورین ما در گروه صنعتی بیات در ارتباط باشید و همچنین برای دریافت آخرین قیمت ها نیز می توانید با کارشناسان گروه صنعتی بیات در تماس باشید.